Kuala Lumpur Mountain Bike Hash - Kemensah

>> Jul 27, 2008

Downhill yang best

Jentera aku selepas basuh Rm3

Mat salleh pun tolak.. takkan aku kayuh plak

Trail sesak

ladies rider yg kuat giler

Menuju Puncak

Single trail

Geng Ampang

Single trail starting

Fuji cam aku la pulak

Nie lagi sorang kembar Fuji

Pit Stop

Fork berbunga jadi perbezaan

Yan posing dgn durango nyer

ride & mud

climbing, climbing

mamat baju merah tu terror siut...

Jentera aku kat R&R

Pict ngan bebudak Ampang

3 comments:

Anonymous July 30, 2008 at 2:10 AM  

fuh....bro byk betul aktiviti yer...klu sukan ekstrem mcm nie perlukan personal fotografer bro...buat kenangan untuk anak dan cucu..besok bro dah tua gambar yang dok bergambar kat pondok atau tanpa aksi akan dipertikaikan oleh anak dan cucu..mgkinkah ayah dia atau atuk dia hanya tumpang gambar shj tanpa aksi?...so jangan lupa bro, jemput gua klu ada aktiviti...bak kata pepatah bugis'gambar aksi tidak perlukan kata2 indah'

Haitsan July 31, 2008 at 2:35 AM  

bro... bro... nak ikut kena ada beskal. kalo tetengah hutan buat aksi macam ner lu nak tangkap gambo. Nak plak jungle tracking follow kitorang?wakakakaaa...

Anonymous August 3, 2008 at 10:52 PM  

klu mcm tu bro...lu carikan gua satu basikal...bleh?esok senag sket ambik gambar lu...cari lebih kurang 1.5 k...

Blog Widget by LinkWithin

Pyzam Glitter Text Maker

KELIWON JC MURAH?

KELIWON JC MURAH?

NAK PINDAH RUMAH? CARI LORI?

NAK PINDAH RUMAH? CARI LORI?
0123113473 - MAZLAN

Rider Down!


  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP