Impak Maksima The Musical

>> Nov 20, 2008


Title : Impak Maksima The Musical
Date : 20 November 2008
Time : 8.30pm
Location : Istana Budaya, KL

Semalam wife aku call ajak pergi tengok teater kat Istana Budaya.. teater?? Setahu aku kalo teater nie tiket dia memang melampau sikit. Paling murah pun RM20.00 tapi duduk ler kat area atas sekali. Kalo nak duduk kat depan memang mahal skit. Wife aku cakap cousin dia kawtimkan pasal tiket tu nanti. Pementasan bermula dalam jam 8.30 malam dan kitorang dapat duduk stalls 1 seat S06.. heheee... dapat duduk depan wey!! Aku nak seat yang sebelah Faradhiya (ku milikmu)... tapi wife pulak tak bagi..huuuhuuu.. siot je..


Antara pelakon yang menjayakan pementasan ini ialah Zul Huzaimi (DK), Zarina AF, Zek Zaidi, Adeep (Fabulous Cat), Dynaz gedik, Dina (Idol) dan lain-lain lagi. Plot cerita memang menarik tetapi permulaannya terlalu serabut dan kelam kabut. Aku pun tak tau nak tengok yang mana satu. Mungkin inilah teater sebenarnya.. aku aje yang tak tahu..hehee.. Bagi aku Impak Maksima the musical nie lagi menarik dari drama & movie dorang. Antara watak yang aku suka ialah "Kembang" yang merupakan seorang Afro yang bergaya 80an... lucu.. lucuuuu... Salute to all dancer crew yang menjayakan pementasan ini. Aksi-aksi hip-hop dorang memang tahap gaban. Paling menarik aksi drift sebenar yang di bawa keatas stage. Walaupun sekadar drift donut itupun dah cukup mengempakkan pementasan ini. Tahniah buat Ahmad Idham selaku pengarah/penerbit teater ini, Cat Farish selaku komposer dan semua yang terlibat. Thanks.. AP (rednosed) coz payung tiket kitorang..heheheee...



hehee.. sini pun nak ambik gambo gak..

Istana Budaya Mimic Diagram

nie bro yang sponsor tiket kitorang..heheee

Taiko.. peace! Zek Zaidi

Dina i da house!!

Dynaz?? perghhh!!

Zarina AF & Zul (DK)

Laris gak artis Malaysia nie yek.. huhuuu...

ticket - stalls 1 - seat s06

p/s : gambo ngan pengarah/penerbit.. Ahmad Idham kat kamera lain.. nanti update..hehee..

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

Pyzam Glitter Text Maker

KELIWON JC MURAH?

KELIWON JC MURAH?

NAK PINDAH RUMAH? CARI LORI?

NAK PINDAH RUMAH? CARI LORI?
0123113473 - MAZLAN

Rider Down!


  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP