Utility MTB equipt..

>> Dec 4, 2008

Kelmarin... setelah pulang dari pejabat komunis terus ride ss110 ke arah rumah sewa Dinie. Hari nie tak parking ss110 kat rumah mak mertua coz Dinie & Sarang He dah terus balik kerumah sewa Dinie. Selesai parking ss110 terus menuju satria 1.3 tahun 1996 aku... buka bonet belakang dan simpan helmet HRC yang berharga RM25.00. Dalam hati, "ermmm senang sikit tak payah bawak masuk rumah sewa Dinie dah" Malas nak angkut 2, 3 kali.

Pagi tu Sarang he bekalkan hotdog gardenia untuk sarapan pagi. Sarang he bergegas keluar untuk menghantar Dinie kerumah mak mertua... aku masih berada dibawah muncung shower. "u kitorang gerak dulu yerr!!"... Alright!!

Selesai bersiap terus mencari-cari helmet HRC yang berharga RM25.00 itu? "Alamak!! dalam bonet satria 1.3 tahun 1996 aku ler" adooiiiiyaaaiiii!


Akhirnya aku decide pakai je helmet kura-kura bunga-bunga cinta nie sampai rumah mak mertua. "kang sampai sana pinjam ler helmet Amat Bulu.. hehee" Agak glamour aku sepanjang Sri Kembangan menuju ke Sri Serdang.. "uish!! helmet? tegur seorang pembantu am rendah UPM yang terserempak di traffic light. "yang aku perasan setiap simpang dan traffic light orang dok ushar jek.. huhuuu.. aku pandang depan sambil memikirkan masa depan.. takut-takut takde pulak helmet Amat Bulu.. mau sampai Puchong aku sarung helmet kura-kura bunga-bunga cinta nie..huhuu... Nasib baik ada!!!

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

Pyzam Glitter Text Maker

KELIWON JC MURAH?

KELIWON JC MURAH?

NAK PINDAH RUMAH? CARI LORI?

NAK PINDAH RUMAH? CARI LORI?
0123113473 - MAZLAN

Rider Down!


  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP