Marshall Training?

>> Jan 27, 2009


Date : 27 Jan 2008
Time : 9.00am++++

Location : Taman Cabaran, Putrajaya


Hari nie euROPean yang hadir sesi latihan marshall tempelan hanyalah Ms K, Bro Ijan, Korn, Ezam Pingu, Nash, Faried & aku. Aku dan Faried memulakan kayuhan trail xc manakala yang lain terus menuju section downhill... maklumlah masing-masing dah bawak fullface... Section 1 dekat area last switchback aku terjatuh coz over speed.. akibatnya.. rim depan jadi belok (bengkuk) sikit. Atas faktor keselamatan terpaksa menamatkan kayuhan hingga sampai hut 1 aje... huhuuu... jahanam rim aku.... Faried terpaksa meneruskan kayuhan secara solo. Aku terus menolak naik ke section downhill. Tapi dapat juga melepaskan gian melompat pakai merida si korn.. huhuu.. helmet pun dia yang punya... SOLD!


Hebat siot pompuan nih

aksi lompatan sebenar adalah 4" tinggi.
Tapi cameraman bertugas snap cam haraaaammm...

sebenarnya cam nie ler....

korn bersama helmet aku...
eh! helmet baru..huhuu


saper nie? acong?

pingu dengan jersey AXO nyer

lompatan sepak raga jalur hijau dari Korn

fimi... nie jiran ko kan?

marshall... setiap kali rider lompat sumer mulut terganga
kiri... kanan... kiri... kanan... kepala dorang..huhuu

Bro Ijan.. Ondaway g IOI mall
hensem siooottt!! hehee...

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

Pyzam Glitter Text Maker

KELIWON JC MURAH?

KELIWON JC MURAH?

NAK PINDAH RUMAH? CARI LORI?

NAK PINDAH RUMAH? CARI LORI?
0123113473 - MAZLAN

Rider Down!


  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP