IMPAK MAKSIMUM?

>> Mar 29, 2009

Date : 29 March 2009
Time : 8.30am

Location : PCP lagi?


Pagi minggu ride solo sekitar PCP.. ride bermula dari 4x trail menuju ke lambakan switchback. Kali nie aku buat 2 loop lambakan switchback dengan kelajuan maksimum yang aku mampu. Seronok jika mencuba climb selaju mungkin dan mampu menguji kecekapan mengawal lambakan switchback. Kemudian kembali ke 4x trail dengan kelajuan maksimum yang aku berani. Lambungan Fuji beberapa kali membuatkan aku tidak berani melakukan jump mengikut nafsu. Kena ingat hari nie ride seorang diri.. pepehal kang susah plak. Mengulangi beberapa kali 4x trail dan terus menuju puncak. Selesai mendaki kepala terasa pening sejenak.. aduh!! apsal nie?? Lepak sejenak dan terus menuju ke trail baru melalui jambatan baru sekitar lereng bukit. Melalui trail baru menembuskan aku sekitar trailhead hut 1. Lagi lambakan switchback & berm menanti.. kali ini gaung juga menanti di bawah jika terlajak dari landasan berm. Terpaksa memperlahankan fuji kerana ada 1 group bergerak perlahan di hadapan. Kemudian aku mengambil keputusan keluar trail melalui tarmac menuju ke 4x trail semula. Masuk semula dan melayan 4x beberapa kali... Penat siol!!



hey! enche Canopus.. saya orang ke-2.. hehehe...

Masa nak loading fuji baru aku perasan kereta satria tahun 1996
aku telah di langgar oleh seekor binatang buas.
Cilakooo!!! Ini kes langgar lari nih.....


3 comments:

redsent March 30, 2009 at 6:37 AM  

perghh..sapo la makhluk lahanat tuh..xkan hang x cam masa parking..saspek utama...

Muhammad Khalid March 30, 2009 at 5:16 PM  

Aduh..langgar lari. Memang tension bro...banyak2 bersabor.

Haitsan March 30, 2009 at 5:46 PM  

baru jek last payment setel.. dah dpt cop confirmation owner.. huhuu

Blog Widget by LinkWithin

Pyzam Glitter Text Maker

KELIWON JC MURAH?

KELIWON JC MURAH?

NAK PINDAH RUMAH? CARI LORI?

NAK PINDAH RUMAH? CARI LORI?
0123113473 - MAZLAN

Rider Down!


  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP