Pagi yang gelap?

>> May 18, 2009

Weekly ride kali ini bersama-sama geng R.O.P, geng serpihan 1, geng serpihan 2 & officemate Fimi & Iwansufa. Namun aku terpaksa menunggu R.O.P yang agak lewat kerana beberapa newbies yang tersesat jalan semasa menuju ke Frim. Memulakan kayuhan dari Bukit Bujang trail + Dream trail + Rover trail + bukit hari + Steroid Hill + 501 trail.

TARIKH : 17 MEI 2009 MASA : 8 PAGI LOKASI : FRIM, KEPONG

Dalam perjalanan ke 501 trail aku telah mengalami keghairahan tahap 3 bila mana ternampak cerun yang berbonggol yang pada mulanya berjaya melompatkan fuji secara spontan. Namun keghairahan bertukar menjadi duka selepas selokoh di hadapan licin dan tayar termasuk ke ruang longkang semulajadi (bekas tayar) akibatnya.... logo XT kat brake lever aku hilang... brake lever bengkok.... handlebar berpusing.... rim bengkok sedikit.... luka2 di kaki... siku.. bahu... dan hari nie terpaksa mc kerana tulang siku dah lari dari kedudukan asal.

handlebar dah terpusing 90 darjah

nie sumer berpunca dari seluar jaggard..

nie yang paling aku marah nie... logo XT kat lever dah terguris.. ish!!

sakit + sakit telinga dengan bebelan sarang

2 hari nie nak ke mana? PCP ok gak.. ada sesape nak join??

2 comments:

Si Tapak Hijau May 18, 2009 at 2:29 AM  

hahahaha...
aku ada sesuatu utk ko cepat sembuh..

Asma, Arthritis, Allergy, Buasir, Bisul, Buah Pinggang, Eczema, Fybroid, Gout, Gastrik, Haid, Hepatitis B/C, Jerawat, Jangkitan Kuman, Kayap, Kanser, Kencing Manis (Diebetes), Keletihan, Leukimia, Masalah Paru-Paru, Masalah usus, Migrain, Resdung, Stroke/Lumpuh, sakit Kulit, Ketumbuhan, Thyroid, Demam Campak, Jantung, TB, Parkinson, Ulser, Lemah Tenaga Batin, Stress, Sakit Tua, Masalah Haid/Kesuburan, Kekurangan Oksigen Dalam Darah dan banyak lagi.

Masalah-masalah seperti di atas adalah antara penyakit-penyakit dan masalah kesihatan normal yang dihidapi oleh masyarakat dunia dan Malaysia khususnya. Kini terdapat suatu penemuan terbaru iaitu makanan tambahan yang telah membuktikan dapat mengubati pelbagai penyakit dengan amalan meminum
Susu Kolostrum Alpha Lipid.

ALPHA LIPID ™ LIFELINE ™ dapat membantu memulihkan pelbagai penyakit
Insyallah dengan keizinan-Nya.

"MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MENGUBATI".

Sila Hubungi : Pn Ezrin di talian 012-2436002 untuk keterangan lanjut

Haitsan May 18, 2009 at 5:51 AM  

cheh!

Blog Widget by LinkWithin

Pyzam Glitter Text Maker

KELIWON JC MURAH?

KELIWON JC MURAH?

NAK PINDAH RUMAH? CARI LORI?

NAK PINDAH RUMAH? CARI LORI?
0123113473 - MAZLAN

Rider Down!


  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP