Weekend?

>> Jan 19, 2009

Date : 18 Jan 2009
Location : Sri Kembangan


Hari nie aku tak dapat join R.O.P kayuh kat Bukit Cermin.. malas + mengantuk coz tidur sekitar jam 3.00am. Lagipun kereta Satria tahun 1996 aku dah makan duit banyak. Jahanam akaun RHB bank aku... huhuuu.... sampai 2 bil aku dapat angkara timing bell.. servis.. tayar.. brake dan macam-macam component yang dah barai. Asyik jaga beskal jek.. lupa kenderaan pengangkutnya tak berjaga.. hehee.. Kena plak DBKL reject hasil kerja aku.. lagi ler tak senang duduk hari nih..huhuu... secara tak langsung mood nak kayuh pun dah tinggal 30% jek. Rugi coz Sarang he dah bagi green light kayuh hari nie.. dia dan Dinie pergi majlis kenduri kahwin... uish! rugi betul... boringnya duk umah!!!!
Aku lepak je kat rumah sambil memikirkan hala tuju hari nie. Tapi atas kecekalan hidup dan prinsip Pengakap muda yang pernah aku sertai masa sekolah dulu aku mengambil keputusan nak gosok-gosok dan cat-cat frame haro BMX aku. Hasilnya.... boleh ler.....

undercoat dulu

...baru spray pink...

fork pun pink

...yeay!!! siap cat dah.. siap pasang wheelset double spoke baru....


Siap cat kering dalam kul 4.45pm aku gerak menuju ke Taman Cabaran Putrajaya. Kononnya nak ride sorang ler.. mungkin kat sana ramai orang. Sampai kat sana sunyi jek.. cuma ada ler dalam 5, 6 orang tengah ride. Itupun mat indon baru balik kerja dari kawasan pembinaan berhampiran. Cheh!! balik ler kalo camni... tak beran beb kayuh sorang.. kang aku balik bawak sikal rockbike plak.
Itu indon balik pakai Fuji plak kang...

1 comments:

flatfinger January 20, 2009 at 6:21 AM  

wah tak lama lagik siap la...pinky n teh brain...huhu

Blog Widget by LinkWithin

Pyzam Glitter Text Maker

KELIWON JC MURAH?

KELIWON JC MURAH?

NAK PINDAH RUMAH? CARI LORI?

NAK PINDAH RUMAH? CARI LORI?
0123113473 - MAZLAN

Rider Down!


  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP