PCP ride with orang kuat FRIM?

>> Apr 29, 2009

Date : 26 April 2009
Time : 8.30am
Location : PCP (as usual)

Nak kemana? PCP je lah tempat riadah MTB yang aku selalu kunjungi. Tetapi kali ini dapat berkayuh dengan enche FIMI a.k.a orang kuat FRIM, enche Haidil dan personal trainer enche Fimi iaitu enche Don. Suasana kayuhan adalah seperti biasa sahaja... cuma kali ini enche Don telah terlanggar ekor si tali pinggang cap Cobra rasanya. Aku pulak chantek punya cucuk angin kat belakang dia.. lepas enche Don dah terlanggar baru aku perasan ada benda bergerak melintas trail. Automatik kaki aku dah sampai paras handlebar dan terus meluru menuruni switchback. Perghh!! gerun siot!!! bab nie yang aku malas nih... huhuuu.... Alhamdulillah! kami tidak apa-apa dan berjaya menghabiskan ride kali ini dengan jayanya.


enche Haidil punya cara sendiri layan switchback.. hikhik..

FIMI a.k.a penunggu FRIM in da' house

Ape yang penting?? kerjeeessameee....

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

Pyzam Glitter Text Maker

KELIWON JC MURAH?

KELIWON JC MURAH?

NAK PINDAH RUMAH? CARI LORI?

NAK PINDAH RUMAH? CARI LORI?
0123113473 - MAZLAN

Rider Down!


  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP